E-shopy: Preberáte texty a foto priamo od dodávateľa? Toto musíte vedieť!

Máte svojho dodávateľa, ktorý vám ochotne poskytne všetky texty a obrázky k produktom, ktoré následne jedna k jednej vložíte na svoj eshop, alebo implementujete cez XML feed? Ak ste odpovedali ÁNO, máte problém, ktorý vás bude stáť dobre pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Každý eshop bojuje s konkurenciou o najlepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania. Ak chcete byť čo najvyššie, musíte mať svoj...

E-shopy: Ako správne vytvoriť texty k produktom?

Popis k produktom býva často podceňovaná vec na e-shope. Kým časť prevádzkovateľov prevezme texty priamo od dodávateľa a jedna k jednej ich uverejnia aj na svojom e-shope, iní uprednostňujú len krátke texty alebo len technické informácie produktu. Ako teda správne tvoriť texty k produktom? I napriek tomu, že o viditeľnosti vášho e-shopu rozhoduje Google alebo iné vyhľadávače, stále však u vás nakupujú ľudia....

Magnetické slová v marketingu. Používate ich?

Písanie textov nie je len doména copywriterov. Dnes si malé firmičky tvoria reklamy, texty na eshop a webstránku, do emailu či na sociálne siete sami. Vymyslieť vety, ktoré by pritiahli pozornosť zákazníka, nie je vždy jednoduché. Ak píšete aj vy texty, tento ťahák sa vám určite zíde. Dnes o pozornosť ľudí bojuje množstvo firiem. Reklamy na Facebooku, letáky v schránkach, plná emailová...

Web Vizitka vs. Web Obchodník. Aký web chcete vy?

Predstavte si, že potrebuje radu právnika. Vyberiete sa za ním do jeho kancelárie. Stlačíte kľučku na jeho dverách. Ale dvere sa ani nepohli. Nie je tam. Len na dverách sú napísané otváracie hodiny, názov právnickej kancelárie a informácie o tom, akému právu sa venuje. Ale právnik ani jeho zástupca tam nie sú. Povzdychnete si: „No nič, idem nájsť iného.“ Druhý právnik...

4 najdôležitejšie časti webu a eshopu

Každý jeden web, alebo e-shop sa skladá z viacero stránok tzv. podstránok. Najdôležitejšie sú tie podstránky, ktoré opisujú alebo priamo predávajú daný produkt, či službu. Na eshopoch to predstavuje „detail produktu“ a na prezenčných weboch je to „produktová stránka“. Či už ide o produktovú stránku, alebo detail produktu na eshopoch, úspešnejšie sú tie, ktoré majú vymakané tieto časti: Lákavý nadpis...

Logá a značky: Ako ich vnímajú deti základnej školy? Budete prekvapení!

Pred časom som sa zúčastnil ako prednášajúci denného letného tábora od Lobelky s názvom “Kreativci”. Rozprával som sa s deťmi na tému “Tvorba loga”. Ešte skôr ako som zavítal na tábor, zvolil som “zodpovedný” prístup a snažil som sa pripraviť. Urobil som malý prieskum v okolí a pýtal som sa na to, čo môžu deti základnej školy vedieť o logu. Urobil som si krátku...

Techniky copywritingu: Technika „ČO a PREČO“

Technika „ČO a PREČO“ je skvelý nástroj, ako spojiť vlastnosti produktu a úžitok, ktorý získa zákazník, do akejsi logickej argumentácie. Jednoducho povedané, každý chce vedieť, prečo tvrdíte, čo tvrdíte. A prečo by ste mali mať pravdu. Ľudia potrebujú mať argumenty, prečo si váš výrobok majú kúpiť. Táto technika spočíva v tom, že tvrdíte niečo a potom to tvrdenie podporíte vysvetlením dôvodu,...

Techniky copywritingu: Čo mi prinesie váš produkt?

Mnohým našim klientom dávame otázku: „Prečo by si vás, váš produkt, vašu službu mali ľudia vybrať?“ Automaticky sa postavia k tejto otázke, ako keby mali nájsť odpoveď, v čom sa odlišujú od konkurencie. A množstvo webov je práve postavených na tomto princípe. Na princípe porovnania s konkurenciou. I keď si možno myslíte, že ľudí zaujíma, v čom ste iný ako vaša konkurencia,...

Chcete kvalitné texty na web? Ako prvé zabudnite na seba a vašu spoločnosť

Nebudeme ďaleko od pravdy, ak už ste o tomto spôsobe komunikácie na webe počuli. I napriek tomu mnohí z vás podľa tejto techniky svoje texty na webe neupravili. Veľakrát sa stáva, že síce svoj obsah zmeníte podľa tohto pravidla, ale neurobíte to správne. Táto technika vychádza z poznatkov psychológie predaja, ktoré sme rozoberali v predošlom článku: Ako tvoriť texty na web? Využite...

Tím online odborníkov pri tvorbe web stránky LM SNV - magnetica.sk

Tvorba webstránky: Len programátor nestačí! Akých online odborníkov ešte potrebujete?

“Koľko ľudí bude pracovať na projekte”? Túto otázku počujeme takmer od každého nášho klienta. Samozrejme, je logická. Všetci sú zvedaví, aký bude priebeh realizácie nového webu či eshopu. Klienti sa zaujímajú, či im budeme k dispozícii a aká dlhá bude naša reakcia. Za zrodom novej webstránky však nestojí len osoba, ktorá prišla na stretnutie a podpíše s klientom zmluvu. Marketingovú agentúru...

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategorie