E-book: Komunikačná stratégia webu

Ako vytvoriť úspešnú komunikačnú stratégiu na internete a posunúť komunikáciu so zákazníkmi na vyššiu úroveň? Či sa nám to páči alebo nie, všetky predaje či už na internete ale aj v bežnom živote, závisia od správnej komunikácie a dobrej starostlivosti o zákazníka. Každý z nás má rád, ak si ho firmy hýčkajú a vážia.  Ako správne komunikovať na internete, na svojich webstránkach, sociálnych sieťach, v emailoch, propagačných...

E-book: Urobte z obyčajného webu výnimočný

Existuje spôsob, ako spraviť z obyčajnej webstránky výnimočnú. Za všetkým hľadajte dobré položené otázky a ešte lepšie odpovede. Ak chcete vytvoriť web, ktorý upúta oko vášho zákazníka a ktorý predá váš produkt, potrebujete nájsť vašu cieľovú skupinu. Čo najpresnejšie definovať, komu sú určené vaše služby a produkty. Čím presnejšie označíte váš cieľový segment, tým úspešnejšiu stratégiu predaja dokážete zvoliť.  Preto...

E-book: Doména, ktorá predáva bez ďalších investícií do reklamy

Na doméne naozaj záleží. Ako si vybrať správne doménu pre vašu webstránku alebo eshop?  I keď možno doména nepredstavuje v reťazci marketingu na internete dôležitú úlohu, dokáže však poriadne zamiešať karty vo vyhľadávači Google v momente, keď ľudia začnú vyhľadávať váš tovar alebo službu. Na dobrej doméne skutočne záleží! Vieme o tom svoje. Nielen my, ale aj naši klienti....

5 dôvodov, prečo ľudia na Facebooku nereagujú na vaše príspevky

Vytvoríte príspevok, publikujete ho na svojej FB page a okrem pár známych ľudí vám na neho nikto nezareaguje. Našli ste sa v tomto? Tak tento článok je práve pre vás. Váš príspevok nemusí byť vôbec originálny! Stačí, aby bol viditeľný a aby používal jazyk a emócie vášho publika. Ako teda na tvorbu príspevkov? Na úvod je dobre pochopiť, ako vlastne funguje Facebook. 1....

E-book: 5 základných najčastejšie sa opakujúcich chýb na slovenských weboch a eshopoch

I keď sme tento e-book napísali ešte pred pár rokmi, stále tieto chyby nevymizli úplne zo slovenských webstránok a eshopov. Má aj váš web stále tieto chyby? Skontrolujte si to! Stiahnite si náš e-book a zbavte sa na svojom webe vecí, ktoré vám môžu v konečnom dôsledku znižovať predaje. O čom sa dočítate v e-booku? ukážeme vám 5 najčastejšie sa...

WordPress vs. OctoberCMS: Ktorý systém je pre váš web najlepší?

Porovnali sme klasiku s nastupujúcim trendom v oblasti tvorby webstránky a tu sú výsledky. V tomto prípade je klasikou určite systém WordPress. Svoju popularitu si získal vďaka tomu, že si webstránku viete vybudovať a publikovať obsah aj bez znalostí programovania. WordPress bol v jeho úplnom začiatku tvorený pre blogerov, dnes je pre široké masy. Naproti tomu stojí OctoberCMS, ktorého existencia...

Webstránku postavenú na systéme OctoberCMS si zamilujete

OctoberCMS ide na to úplne z inej strany, ako napríklad populárny WordPress, ktorého hlavnou ideou je ponúknuť CMS pre široké masy a umožniť publikovať obsah bez nutnosti programovania. Základným rozdielom je prístup, ktorý u OctoberCMS tvorí táto myšlienka: “Klient si netvorí stránky, stránky tvoria profesionáli. Klient si mení obsah.” To však neznamená, že je tento systém pre klienta zložitý. Práve naopak. Vo všeobecnosti to fungujete tak, že...

Prečo mám rada MIOWEB?

Predstavte si, že vediete malý obchodík, ktorý nadovšetko milujete. Nie je veľký, ale je len váš. Je to vaše hobby, ale aj práca. A hoci vám občas spôsobí nemalé vrásky na čele, nevymenili by ste ho ani za svet. Skôr by ste ho chceli celému svetu ukázať. A tak sa rozhodnete pre webovú stránku. Ale ako a kde začať? Pri...

Prečo je Facebook reklama ideálna pre miestne firmy?

Ak máte prevádzku v meste a chceli by ste dať vedieť o sebe väčšiemu počtu tunajších ľudí nielen z mesta, ale aj okolia, reklama na Facebooku je pre vás úplne ideálna.  Často sa stretávame, že miestne firmičky majú svoju Facebook page a občas tam zverejnia nejaké príspevky. Tie však nemajú príliš veľký dosah, pretože bežný príspevok Facebook povolí uvidieť len asi...

Rýchly tip: Skrytá sila štítkov produktu na eshope

Marketing a vyššie predaje cez eshop stoja na detailoch. Ich zvýšenie môžete ovplyvniť aj jednoducho. A to originálnymi štítkami produktov. Ak neviete, o čom budem v tomto článku písať, rýchlo si pripomeňme, čo sú to štítky produktu. Sú to akési visačky, ktoré najčastejšie nájdete “zavesené” po rohoch fotografie produktu s textom: Novinka, Akcia, Výpredaj, Skladom. Pochybujete, že používanie iných štítkov má zmysel?...

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategórie