5 oblastí, ktorým musíte venovať pozornosť pri tvorbe webu (2. časť)

Naposledy sme článkom Na čo nesmiete zabudnúť pri tvorbe webu, aby sa neskončila fiaskom začali náš mini seriál. Venovali sme sa prvým dvom oblastiam vytvárania webstránky. Teraz sa pozrieme na ďalšie a uzavrieme zoznam, ktorý sa vám určite zíde. Tento zoznam sme pripravili aj vo forme tzv. check listu. Stiahnuť si ho môžete tu. Najdôležitejšia...

Na čo nesmiete zabudnúť pri tvorbe webu, aby sa neskončila fiaskom (1. časť)

Možno si poviete: „Čo môže byť na tvorbe webstránky také zložité a náročné?“ Mnohí vás aj uistia, že je to maličkosť, veď v dnešnej dobe si môžete web rýchlo vyklikať aj sami. Ale tak ako vo všetkom, aj pri tvorbe webstránok platí: Nie je web, ako web! Ak chcete v dnešnej dobe uspieť na internete,...

Nerobte chyby začiatočníkov: Vyberte si správneho dodávateľa webu

Chcete novú webstránku? Uvažujete nad rôznymi možnosťami, ako ju vytvoriť a komu ju dať vytvoriť? Ak nemáte skúsenosti s objednávaním a tvorbou webstránky, máme pre vás zopár rád, ktoré vám pomôžu vyhnúť sa začiatočníckym chybám. Dovolím si tvrdiť, že najčastejším rozhodujúcim faktorom pri určení toho, kto vám bude robiť webstránku, je cena. Dnes vám dokáže...

7 oblastí, na ktoré by ste sa mali zamerať, ak chcete ovplyvniť rýchlosť vášho webu ešte dnes

V minulom článku sme rozoberali, ako reaguje návštevník stránky na rýchlosť webu, aké postavenie má pri rýchlosti webu Google a akú latenciu majú mobilné siete. Na nasledujúcich riadkoch si ukážeme konkrétne postupy, ako ovplyvniť rýchlosť načítavania webstránky a akým chybám sa radšej vyvarovať. Prinášame vám 7 oblastí, na ktoré by ste sa mali zamerať, ak...

Test

Ako napísať predmet emailu, aby ho zákazníci otvorili

Predmet emailu. Mnohokrát považovaný za nepodstatný a pritom je to kľúčový faktor, ktorý rozhodne, či si zákazník váš email otvorí alebo nie. Je to prvý text, ktorý mu padne do oka. Ak ho nepresvedčí, zahodí ho do koša. Ak sa mu však zapáči, máte vyhraté! Všetci to poznáme. Ráno zapneme počítač, otvoríme emailovú schránku alebo...

Rýchlosť vašej mobilnej webstránky

Je rýchlosť skutočne dôležitá? Určite nie vždy, ale v kontexte mobilného webu stojí určite za pozornosť. Ale stojí za pozornosť tak, aby si zaslúžila hneď prvý diel tohto seriálu? Tak túto odpoveď nechám na každom z vás. Mnohí by čakali hneď na začiatku nejaké zaručené postupy z pohľadu UI a UX, ale načo by to...

Ako na obrázkovú reklamu na Facebooku

Pripraviť obrázok pre vašu reklamu na facebooku nie je jednoduché, pokiaľ nepoznáte pravidlá, ktorými sa v tejto oblasti facebook riadi. A keď ešte k tomu máte veľké množstvo textu, ktoré chcete vložiť do obrázku alebo vytvoriť reklamný obrázok, ktorý sa zobrazí, bude to prakticky nemožné. Poďme sa pozrieť, čo by ste mali vedieť skôr, ako...

Web copywriting: 12 najsilnejších slov v marketingu

Chcete účinne komunikovať so svojími zákazníkmi? Vytvárate texty pre webstránky, reklamy, plagáty alebo brožúry? Tak týchto 12 slov musíte jednoznačne poznať, ak chcete svoje marketingové aktivity posunúť na inú úroveň. Môžete mať naozaj skvelý produkt a skvelé ceny, ale pokiaľ to zle odkomunikujete so svojími zákazníkmi, nezarobíte nič. Jednou z možností ako zlepšiť svoju komunikáciu...

10 tipov ako zlepšiť emailový marketing

Posielate aj vy pravidelné informácie na zozbierané emailové adresy vašich klientov? Zdá sa vám otvárateľnosť a miera preklikov príliš nízka? Prinášame vám zopár “praxou odskúšaných” tipov a trikov, ktoré navýšia vaše predaje v online svete. Zamerajte sa na predmet emailu Povedzme si narovinu – koľko reklamných emailov denne spadne do vašej schránky? V tom množstve...

Ako sa stať silnou značkou na Liptove vďaka internetu?

Mnohí si podnikanie na internete spájajú predovšetkým s predajom produktov na eshope. Ale vďaka internetu dokážu preraziť aj regionálne prevádzky poskytujúce služby. Internet im pomáha prilákať do svojich kamenných obchodov viacej ľudí z regiónu, ale i zákazníkov, ktorí sú ochotní cestovať zo vzdialenejších kútov Slovenska, len aby mohli využiť ich skvelé služby. A práve regionálnym...

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategorie