Ste nový podnikateľ? Máte už zákazníkov a chcete ich viac?

Vašou konkurenčnou výhodou i nevýhodou je, že ste neznámy a nový pre svojich potenciálnych zákazníkov. Prečo je to vaša výhoda i nevýhoda a ako postupne získavať zákazníkov? Ak ste podnikavý a tvorivý človek, vytvoriť a rozbehnúť si vlastný biznis nemohlo byť pre vás lepšie rozhodnutie. Avšak vždy príde chvíľa v podnikaní, keď budete pociťovať nedostatok zákazníkov, ktorí by prinášali potrebný kapitál. Konkurenčná...

2. časť: 10 tipov, ako pripraviť svoj eshop na BFCM 2022 a predvianočný predaj

V predošlom článku sme vám priniesli prvých 10 tipov, ako pripraviť svoj e-shop na BFCM (Black Friday a Cyber Monday). V tom dnešnom vám prinášame ďalších 10 tipov, aby bola vaša vianočná predajná sezóna čo najlepšia. 1. Pripravte a vytvorte neodolateľnú ponuku BFCM (Black Friday a Cyber Monday) Jednou zo stratégií, ktorú mnohí predajcovia používajú, je spustiť „ohromujúci“ výpredaj obľúbeného...

Začínate s podnikaním? Tieto 3 veci vám pomôžu naštartovať biznis.

V začiatkoch podnikania každý podnikateľ bojuje s tým, že ho pozná málo ľudí – potenciálnych zákazníkov. Ak ste neznámy podnikateľ musíte vynaložiť viac úsilia ako vaša konkurencia, ktorá je už na trhu dlhšie, aby sa o vás ľudia dozvedeli a objednali si váš produkt. Čo by ste mali robiť, aby ste urýchlili celý proces získavania nových zákazníkov? Samozrejmosťou je,...

10 tipov, ako pripraviť obchod na Black Friday a Cyber Monday

Vianočné sviatky sú za rohom. Či už sa pripravujete na sviatočnú predajnú sezónu vo všeobecnosti alebo na konkrétne dni, ako je Black Friday a Cyber ​​Monday, rok 2022 bude rokom príležitostí a zmien. Napriek mnohým výzvam v tomto roku ľudia nakupujú online viac ako kedykoľvek predtým, pretože si zvykli nakupovať širšiu škálu produktov. Spotrebitelia sa zároveň opäť tešia z možnosti nakupovať...

Koľko kontaktných údajov je potrebných na webstránke?

Je vaša webstránka ako telefónny zoznam, alebo je skôr plná tajomstiev? Slovo “kontakt” má určite v rôznych odvetviach rôzne významy, ale v oblasti marketingu alebo obchodu môže kontakt predstavovať informácie – údaje, ktoré nám sprostredkujú “kontakt – spojenie” medzi nami a tým “druhým” na tej “druhej strane”. Úlohou kontaktných údajov je “spojiť” dve či viaceré strany, aby mohli spolu...

Podnikáte? Potrebujete nevyhnutne internetovú stránku? Tu je odpoveď.

Nedávno na mojich nepravidelne pravidelných ranných kávičkách ma stretol jeden známy a prihovoril sa mi s otázkou: “Založil som takú menšiu lokálnu firmu. Potrebujem nevyhnutne internetovú stránku?”“Nie, nepotrebuješ.” odpovedal som. Prekvapila vás viac otázka alebo odpoveď? Určite už samotná otázka v dnešnom svete, ktorý je presiaknutý digitálom takmer na každej úrovni môže pôsobiť rozpačito a o to viac samotná odpoveď: Nie,...

Ako farby pôsobia na našu psychiku?

Už od praveku ľudia pripisovali farbám čarovnú silu. Časom sa pod vplyvom kultúrnych rozdielov, univerzálneho vnímania a psychológie ich význam mení. Napríklad, kedysi bola ružová farba skôr pre chlapcov a modrá bola určená skôr pre dievčatá, pretože bola jemnejšia na rozdiel od červenej, silnej energickej farby, ktorej jemnejšia verzia je ružová. Čierna farba je v mnohých krajinách symbolom smútku,...

Redizajn loga: Kedy je čas na vynovené logo?

Profesionálne logo je skrátka základ a ak má v sebe ešte aj ukrytý iný význam, je to bomba. Samozrejme až dovtedy, kým ten skrytý význam nepoukazuje na niečo, čo zámerom určite nebolo. V dnešnej marketingovej dobe neexistuje snáď miesto, kde by ste na logá nenatrafili. Sú všade okolo vás – či už sedíte v kaviarni alebo cestujete MHD do práce. Každá...

Značka nie je iba LOGO. Viete, čo je dôležitejšie?

Máte logo, no nad firemnou identitou ste zatiaľ veľmi nepremýšľali? Mali by ste. Ak sa chcete od konkurencie čo najviac odlíšiť a byť pre svojich klientov nezameniteľní, samotné logo vám na to stačiť nebude. Hrá však dôležitú rolu, pretože od neho sa zvyčajne odvíja aj samotný dizajn firemnej identity. Firemná identita je dušou podnikania, autenticky odráža filozofiu...

Máte kamennú prevádzku? Bez firemného profilu v Googli nemôžete fungovať.

Teda môžete, ale oberáte sa o možnosť prilákať do kamennej prevádzky ľudí, ktorí vyhľadávajú vás, vaše produkty priamo na Googli alebo v Google Mapách. Prečo je dôležité nielen mať vytvorený profil v službe Moja firma na Googli, ale ho aj pravidelne spravovať? Firemný profil na Googli dobre reaguje na potreby zákazníkov, ktorí hľadajú tovar alebo služby “v okolí”. Hľadáte napríklad opravovňu mobilov. Zadáte...

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategórie