Aj vy robíte túto chybu pri získavaní návštevnosti na váš

WEB?

“Predstavte si, že vašu reklamu uvidí 80 000 ľudí.
Skvelé, však? Páčilo by sa vám to?

Alebo... Náš web má denne 80 000 návštev!
A keď si umiestnite u nás reklamu, môže ju vidieť 80 000 ľudí.
To je sila však?

Tieto a podobné vety používajú obchodníci, ktorí sa vám snažia predať reklamný priestor. Ani sa vám nečudujem, že si poviete: “Wau, toľko ľudí uvidí moju reklamu!”. Objednáte si reklamu a zaplatíte nemalé peniaze. A potom už iba stačí nadšene sledovať, ako sa hrnú objednávky.

Ale skutočnosť je bohužiaľ iná…

Z vášho rozpočtu ubúdajú peniaze za zobrazenia a kliky na reklamu, ale objednávky žiadne. Ste sklamaný a podráždený: “Zbytočne vyhadzovať peniaze za reklamu. Aj tak to nefunguje!”

Čím viac ľudí uvidí moju reklamu, tým viac ľudí u mňa nakúpi!

To je hlúposť!

Súhlasíme s tým, že zvyšovanie návštevnosti má vplyv na zvýšenie počtu objednávok. Ale pozor! Pokiaľ si privediete na svoju stránku ľudí, ktorí vôbec nemajú záujem o vašu službu či produkt, potom sa ani nečudujte, že...

REKLAMA NEFUNGUJE.

Kľúčom k úspechu je...

...získať relevantnú návštevnosť na svoj web. Teda takých ľudí, ktorí sú vaši potenciálni zákazníci. Vytvoriť reklamu tak, aby ste platili len za tých, u ktorých je vysoká pravdepodobnosť, že si váš výrobok kúpia a počet objednávok sa zvýši.

Zaznamenávate okamžitý a vysoký

odchod návštev zo vstupnej stránky

po kliknutí na reklamu?

Tak určite čítajte ďalej!

Okamžitý odchod návštevníka prichádzajúceho prostredníctvom reklamy znamená vyhodené peniaze, a to doslovne. Pokiaľ je miera okamžitých odchodov nízka, všetko je v poriadku, pretože vždy sa nájde nejaký poblúdilec.

Čo ak je táto miera vysoká?

Pravdepodobne bude problém s vašou vstupnou stránkou. Návštevníkov v prvých sekundách vôbec nezaujala a vaša reklama bola úplne zbytočná. Svoju vstupnú stránku môžete vylepšiť už teraz a znížiť okamžitú mieru odchodov, ak budete postupovať podľa týchto krokov:

  • 1

    Zmeňte nadpis tak, aby lákal oči zákazníka.

    Vytvorte ho tak, že bude obsahovať veci, po ktorých zákazník túži, alebo ktorých sa obáva v súvislosti s vašou službou.
  • 2

    Zmeňte obsah vstupnej stránky tak, aby to neboli
    len holé fakty.

    Skúste sa vžiť do kože zákazníka a dajte mu odpovede, ktoré mu naozaj pomôžu.
  • 3

    A nakoniec ho vyzvite k akcii, ktorú si želáte.

    Napríklad: Nezáväzná objednávka! Objednajte so zľavou! Kontaktujte nás.
    Výzva nech je konkrétna a popisná.

Gratulujeme,

práve ste získali reklamu snov!

Pokiaľ sa pri tvorbe reklamy zameriate na získavanie relevantnej návštevnosti a upravíte vstupnú stránku (stránka, kde sa dostanú ľudia po kliknutí na reklamu) tak, že návštevníka v prvých sekundách upútate natoľko, že vám zanechá svoj kontakt, vytvorili ste reklamu snov, ktorú by chcel každý!

Úprimne…

Vo svete obchodu nefunguje rovnica každý návštevník = kupujúci zákazník. Ale radšej platiť reklamu pre tých, u ktorých je vysoká šanca, že nakúpia, ako pre tých, ktorí vôbec nehľadali vašu službu.

Určite sa vám naskytla otázka:

Ako priviesť na svoj web relevantnú návštevnosť?

Nemusíte to vedieť. Nemusíte roky študovať, aby ste zistili, ako sa to dá urobiť. Pomôžeme vám.

Pomôžeme vám priniesť na váš web

relevantnú návštevnosť

Reklama šitá pre váš web

Vytvoríme vám kampaň prostredníctvom služby Google AdWords, či Facebook propagácie vrátane grafiky a textov. Súčasťou je aj úprava, či zmena textov na stránke, na ktorú sa návštevník dostane kliknutím na reklamu.

Reklamná kampaň

Potrebujete spropagovať konkrétnu službu či výrobok? Pripravíme vám celú online kampaň, vrátane microsite stránky. Súčasťou je grafika, reklamné texty a stratégia.

Páčila by sa vám predstava, v ktorej je reklama naozaj účinná?
Ktorá priťahuje len relevantnú návštevnosť?
Ak áno,

Pritiahnite na svoj web ľudí,
ktorých bude zaujímať vaša služba.

Dobrá reklama je postavená na stratégii, ktorá využíva nielen osvedčené marketingové nástroje, ale využíva aj psychológiu predaja. Všetky naše znalosti, ktoré nám priniesli zákazníkov, ukážeme aj vám. Pripravíme vám reklamu a budeme ju vylepšovať a sledovať správanie návštevníkov na vašom webe. Aby ste naozaj platili len za relevantnú návštevnosť, potrebujete tím ľudí, ktorí dokážu vyhodnocovať a flexibilne reagovať na internetový trh. Ušetríte nielen peniaze, ale aj energiu.

Chcel by som si objednať reklamu na zvýšenie relevantnej návštevnosti.

Čo mám pre to urobiť?

  • 1

    Prečítajte si cenník Zvýšenia návštevnosti

    Cenník vám okrem cien za služby prezradí, čo všetko dokážeme urobiť pre vás.
  • 2

    Vyplňte kontaktný formulár

    a popíšte detailne, čo od našej spolupráce očakávate.
  • 3

    Prejdeme si vaše očakávania

    Prejdeme si vaše očakávania a dáme vám vedieť, či vám dokážeme naozaj pomôcť, alebo nie. Odpoveď dostanete do 2 pracovných dní. Svojim klientom chceme odovzdať to najlepšie, čo vieme. A preto spolupracujeme len s tými, ktorým vieme skutočne pomôcť.
  • 4

    Gratulujeme

    Spolupráca na zvýšení relevantnej návštevnosti sa môže začať 🙂

Avšak nepredbiehajme! Poďme postupne bod po bode.

Potrebujete poradiť s webom?

Ozvite sa nám, radi vám pomôžeme:

Áno, aby sme nezabudli! Máte u nás

konzultáciu ZDARMA!

Trápia vás otázky: 
„Prečo mi môj web nepredáva“?
Chcete získať radu, kde to vylepšiť a ako to vylepšiť?
Chcete nový web urobiť tak, aby bol pre váš biznis naozaj účinný?
Čo všetko potrebujete vedieť predtým, než sa pustíte do tvorby nového webu? 
Získajte účinné rady o webe ešte dnes vďaka bezplatnej konzultácii.

Prečítajte si o tom, ako získať bezplatnú konzultáciu.