Chcete vedieť, ako dokáže
jednoduchá zmena textov na webe

prilákať viac platiacich zákazníkov?

Povieme vám ako.

Ruku na srdce. Chcete spustiť web...

...ale máte už pripravený obsah? 🙂

A ak už máte svoju stránku online, skúste sa rozpamätať, čomu ste venovali najviac času? Tvorbe textov, alebo ste vrážali svoju energiu predovšetkým do jeho dizajnu?

Musíme vás sklamať. Návštevníka nezaujíma, či máte ultramoderný dizajn, alebo nie. A preto, ak ste venovali obsahu najmenej energie, tak sa nečudujte, že vám z webu prichádza tak málo zákazníkov. Bez obsahu, ktorý by bol pútavý pre vášho zákazníka, jednoducho nedokážete predať nič! Alebo len veľmi málo.

A pritom stačí,
aby ste lepšie spoznali svojho zákazníka.

Pokiaľ budete vedieť, čo trápi vášho zákazníka, po čom sníva a naopak, z čoho má strach a ktoré veci nenávidí, dokážete napísať text, ktorý bude priťahovať oči vášho zákazníka.

Pozrite sa, aké máte nadpisy na svojom webe.

Pútajú vás,

alebo sú nudné?

Koľkokrát ste klikli na nejakú reklamu len preto, že vás upútal nadpis? Skvelý a pútavý nadpis vám zvýši šance, aby ste upútali pozornosť zakazníka a nakoniec mu aj predali to, čo potrebuje.

Štatistiky hovoria jasne.
Len 20% ľudí číta text pod nadpisom.

Ale až 80% ľudí si prečíta iba nadpis.

Ak ich nezaujme, z webu odchádzajú preč.

Množstvo webov zažilo zázrak! Začalo sa im ozývať 2-krát, či 3-krát viac zákazníkov po tom, čo zmenili iba nadpis. Text pod ním ostal nezmenený.

Povedali ste si: “WAU!”

Určite pokračujte ďalej v čítaní...

Áno, to dokážu nadpisy. Avšak iba tie nadpisy, ktoré keď čítate, v hlave sa vám ženie myšlienka: “Toto musím vedieť!” alebo “Toto musím mať”. Prečo je tomu tak? Lebo tieto nadpisy opisujú veci, po ktorých zákazník túži. Opisujú udalosti, ktorých sa obáva alebo ktoré nenávidí.

Predstavte si však, čo dokáže urobiť web, ktorý je celý napísaný pútavo a využíva pritom predajné techniky, ktoré naozaj fungujú? Bude sa vám zrazu ozývať viac a viac zákazníkov.

Páčilo by sa vám to? Podľa nás určite 🙂
Nemusíte stráviť hodiny a hodiny učením sa predajných techník a písania textov, ktoré prilákajú vašich zákazníkov práve vďaka psychológii predaja.

To je naša úloha. Vieme ako na to!

Pomôžeme vám vytvoriť magnetický obsah webu:

Vytvoríme celý obsah
internetovej stránky

Pripravíme pre váš web príťažlivý obsah, ktorý si nahodíte na svoj web v spolupráci s grafikom a programátorom.

Poradíme vám
ako písať texty

Ak už máte texty, alebo web spustený a potrebujete len poradiť ako ich vylepšiť, ponúkame vám poradenstvo šité presne pre vaše potreby.

Páčila by sa vám predstava, že máte po ruke človeka, ktorý sa rozumie textom?
Ak Áno,

Spravte z vášho webu magnet,

ktorý priťahuje zákazníkov

Odhalíme vám, ako vďaka obsahu, ktorý využíva psychológiou predaja, zvýšiť počet zákazníkov, ktorí sa vám budú ozývať.

Navyše vás naučíme ako jednoducho a pútavo komunikovať s ľuďmi na internete tak, že zažijete malý zázrak 🙂

Súhlasíte?

Chcel by som si objednať tvorbu magnetického obsahu. Čo mám pre to urobiť?

  • 1

    Prečítajte si cenník Tvorby obsahu

    Cenník vám okrem cien za služby prezradí, čo všetko dokážeme urobiť pre vás.
  • 2

    Vyplňte kontaktný formulár

    a popíšte detailne čo od našej spolupráce očakávate.
  • 3

    Prejdeme si vaše očakávania

    a dáme vám vedieť, či vám dokážeme naozaj pomôcť, alebo nie. Odpoveď dostanete do 2 pracovných dní. Svojim klientom chceme odovzdať to najlepšie, čo vieme. A preto si vyberáme len tých, ktorým vieme naozaj pomôcť.
  • 4

    Gratulujeme

    Spolupráca na tvorbe obsahu vášho webu sa môže začať 🙂

Avšak nepredbiehajme! Poďme postupne bod po bode.

Potrebujete poradiť s webom?

Ozvite sa nám, radi vám pomôžeme:

Áno, aby sme nezabudli! Máte u nás

konzultáciu ZDARMA!

Trápia vás otázky:
„Prečo mi môj web nepredáva“?
Chcete získať radu, kde to vylepšiť a ako to vylepšiť?
Chcete nový web urobiť tak, aby bol pre váš biznis naozaj účinný?
Čo všetko potrebujete vedieť predtým, než sa pustíte do tvorby nového webu?
Získajte účinné rady o webe ešte dnes vďaka bezplatnej konzultácii.

Prečítajte si o tom, ako získať bezplatnú konzultáciu.