85% slovenských firiem ju podceňuje. Vyvarujte sa tejto chyby

...a výsledok vás prekvapí!

Buďte o krok vpred a získajte najdôležitejšiu časť tvorby webu

Koncepciu

Ako v dnešnej dobe postaviť web, ktorý bude príťažlivý pre vašich zákazníkov? Ako aj na internete úspešne ponúkať svoje služby a tovar väčšiemu počtu ľudí? Ako získať zákazníkov z webu medzi dnešnou konkurenciou na internete?

Keď si dnes pozriete konkurenčné weby, zistíte, že sú takmer identické. Obsahujú len základné informácie, akými sú názov spoločnosti, kontakt, výpočet služieb alebo produktov. Niektorí odvážlivci uvedú aj ceny. Okrem dizajnu a usporiadania obsahových prvkov sú úplne totožné. Na základe čoho sa v takýchto prípadoch rozhoduje zákazník? Najčastejšie sa nerozhodne a hľadá odpoveď vo svojom okolí.

Pre koho je služba Tvorba koncepcie webu určená?

Ak chcete postaviť web, ktorý predbehne vašu konkurenciu, vyťažiť čo najviac z internetu a vďaka nemu získavať zákazníkov, tak služba „Tvorba koncepcie webu“ je určená práve pre vás a vašu spoločnosť.

Čo získate a ako prebieha tvorba koncepcie s nami?

Koncepciu webu je dôležité tvoriť tak, aby zohľadňovala a používala "psychologický aspekt predaja", pretože práve on rozhoduje ako na vás a vašu spoločnosť zareaguje potenciálny zákazník. A preto tvorba koncepcie začína stretnutiami s vami a vaším tímom, pri ktorých …

  • 1

    Analýza vašej obchodnej činnosti

    ...zistíme, aké sú vaše princípy obchodovania a aké sú vaše služby, produkty, slabé a silné stránky. Veľmi dôležité je aj zistiť, kde sa vaše obchodovanie nachádza a kam chcete smerovať.
  • 2

    Analýza vášho zákazníka

    ...spoločne zistíme, kto je váš zákazník. Ako sa správa, čo hľadá a prečo u vás nakupuje alebo nenakupuje.
  • 3

    Analýza vášho konkurenčného prostredia

    ...preskúmame vašu konkurenciu a získame poznatky o ich spôsobe komunikácie na internete. Porovnáme s vašou filozofiou spoločnosti a nájdeme „miesto“, ktoré vás bude od konkurencie na internete odlišovať.
  • 4

    Analýza kľúčových slov

    ...preskúmame, aké slová najčastejšie vyhľadávajú vaši potenciálni zákazníci na internete. Táto analýza nám slúži nielen na tvorbu obsahu, ale aj na tvorbu reklamných kampaní, dosiahnutie vyhľadateľnosti na internete a dokresľuje analýzu vášho zákazníka.

Výsledkom analýz je podklad, ktorým výrazne zvýšite svoje šance na úspech

  • 1

    Predajná štruktúra webu

    Vytvoríme presnú štruktúru vašej novej webstránky – koľko a aké podstránky bude obsahovať. Ukážeme, ktoré podstránky psychologicky pôsobia na ľudí, aj keď si to sami neuvedomujú, a preto nesmú na vašom novom webe chýbať.
  • 2

    Obsah pútajúci oko vášho zákazníka

    Každá podstránka bude mať svoj obsah, ktorý pripravíme na základe analýz. Bude sa opierať o psychologický aspekt komunikácie na internete. Súčasťou obsahu sú aj title a descriptions, ktoré sú nevyhnuté z hľadiska SEO.
  • 3

    Digitálna alebo tlačená skica (wireframes)

    Vytvoríme wireframes - skicu vašej budúcej stránky vrátane rozloženia jednotlivých prvkov a zadefinujeme funkcionalitu nového webu.

Získate tak detailný a ucelený podkladový materiál na vytvorenie vašej novej webovej stránky.

Koncept webu je nevyhnutným podkladom na základe ktorého:

• dizajnér dá koncepcii reálnu vizuálnu podobu
• programátor nakóduje web s požadovanou funkcionalitou
• marketingový pracovník získa odpovede, kde a ako komunikovať s vašimi zákazníkmi na internete

Ešte stále váhate, či je táto služba pre vás? Nám tvorba koncepcie pomohla uspieť na internete!

Môže pomôcť aj vám!

Dnes je internet úplne iný ako kedysi. A ak chcete uspieť v dnešnej dobe na ňom, musíte k tvorbe webu pristupovať oveľa sofistikovanejšie, ako to bolo v minulosti. Zvýšte svoje šance na úspech a venujte najväčšiu pozornosť práve tvorbe koncepcie webu.