Ako farby pôsobia na našu psychiku?
25.7. 2022

Ako farby pôsobia na našu psychiku?

Už od praveku ľudia pripisovali farbám čarovnú silu. Časom sa pod vplyvom kultúrnych rozdielov, univerzálneho vnímania a psychológie ich význam mení. Napríklad, kedysi bola ružová farba skôr pre chlapcov a modrá bola určená skôr pre dievčatá, pretože bola jemnejšia na rozdiel od červenej, silnej energickej farby, ktorej jemnejšia verzia je ružová. Čierna farba je v mnohých krajinách symbolom smútku,...

Grafický dizajn, tvorba loga a branding Liptovský Mikuláš
11.7. 2022

Redizajn loga: Kedy je čas na vynovené logo?

Profesionálne logo je skrátka základ a ak má v sebe ešte aj ukrytý iný význam, je to bomba. Samozrejme až dovtedy, kým ten skrytý význam nepoukazuje na niečo, čo zámerom určite nebolo. V dnešnej marketingovej dobe neexistuje snáď miesto, kde by ste na logá nenatrafili. Sú všade okolo vás – či už sedíte v kaviarni alebo cestujete MHD do práce. Každá...

Logo, značka, branding a dizajn manuál pre firemnú identitu Liptovský Mikuláš
27.6. 2022

Značka nie je iba LOGO. Viete, čo je dôležitejšie?

Máte logo, no nad firemnou identitou ste zatiaľ veľmi nepremýšľali? Mali by ste. Ak sa chcete od konkurencie čo najviac odlíšiť a byť pre svojich klientov nezameniteľní, samotné logo vám na to stačiť nebude. Hrá však dôležitú rolu, pretože od neho sa zvyčajne odvíja aj samotný dizajn firemnej identity. Firemná identita je dušou podnikania, autenticky odráža filozofiu...

Ak máte firmu, obchod či kamennú prevádzku potrebujete firemný profil na Googli
22.6. 2022

Máte kamennú prevádzku? Bez firemného profilu v Googli nemôžete fungovať.

Teda môžete, ale oberáte sa o možnosť prilákať do kamennej prevádzky ľudí, ktorí vyhľadávajú vás, vaše produkty priamo na Googli alebo v Google Mapách. Prečo je dôležité nielen mať vytvorený profil v službe Moja firma na Googli, ale ho aj pravidelne spravovať? Firemný profil na Googli dobre reaguje na potreby zákazníkov, ktorí hľadajú tovar alebo služby “v okolí”. Hľadáte napríklad opravovňu mobilov. Zadáte...

Ako baliť zásielky pre svojich zákazníkov?
7.6. 2022

Prečo je dôležité, ako balíte zásielky pre svojich zákazníkov?

Akú “message” posielate  zákazníkovi spolu s balíčkom? Bude ho rozbaľovanie baviť? Alebo naopak nudiť? Nájde v balíčku prekvapenie alebo príbeh, ktorý dotvára vašu značku?  Možno vám to ešte nikto nepovedal, ale skutočne záleží na tom, ako zákazníkovi zabalíte tovar, ktorý si objednal na vašom e-shope. Nie je to najdôležitejšie, čo musíte v podnikaní na internete riešiť, ale to ako dostane zákazník...

Popredajný marketing pre e-shopy a webstránky
25.4. 2022

Čo je popredajný marketing? Zmeňte stratégiu! Oplatí sa to.

Ak je váš predajný kanál e-shop alebo webstránka, robiť popredajný marketing bude pre vás jednoduchšie, ako si myslíte. V tomto článku vám prezradíme, čo je popredajný marketing a ako na neho. Vďaka nemu si vybudujete nielen lojálnu klientelu, ktorá vás bude milovať, ale s vysokou pravdepodobnosťou zvýšite svoje zisky. V čom je sila popredajného marketingu, pre aký druh podnikania...

Ako začať s popredajným marketingom pre webstránku alebo internetový obchoc
29.3. 2022

Ako začať s popredajným marketingom?

Popredajného marketingu sa nemusíte báť. Máte výhodu v tom, že viete, kto je reálny zákazník a čo si nakúpil u vás. Ak tieto informácie správne použijete, ste krok od toho, aby vaši zákazníci opakovane nakupovali u vás a nie u konkurencie. Ďalšou obrovskou výhodou je, že viete, kde sa váš  zákazník “zdržuje”. Poznáte jeho kontaktné údaje, a preto už nemusíte robiť reklamu...

6 tipov, ako robiť popredajný online marketing
10.3. 2022

6 tipov, ako robiť popredajný marketing

Takmer všetky firmy sa snažia získať nových zákazníkov. Vymýšľajú a tvoria stále nové ponuky a reklamy. V okamihu, keď nakúpia, strácajú o nich záujem a opäť sa vrhnú do kolotoča neustáleho nahánia nových zákazníkov. Lenže výskumy ukazujú, že najviac peňazí vám prinášajú existujúci zákazníci. Venujete im dostatočnú pozornosť? Popredajný marketing, to znamená marketingové aktivity, ktoré sú zacielené na už existujúcich zákazníkov, prinášajú...

Prečo začať s popredajným online marketingom a ako tým zvýšiť predaj na eshope
31.1. 2022

Popredajný marketing: 5 dôvodov, prečo s ním začať hneď

Mnohé firmy v okamihu nákupu strácajú záujem o zákazníka. Človek, ktorý u nich nakúpil, stráca ich pozornosť a už ich viac nezaujíma. Tieto firmy prichádzajú o najdôležitejší predajný kanál, čo by sa im mohlo v budúcnosti vypomstiť. Patríte medzi nich? Pri marketingových aktivitách často zabúdame na existujúcich zákazníkov, pričom práve oni prešli zložitým predajno-marketingovým procesom, ktorým sa ich snažíme získať. A v okamihu,...

E-book - Komunikačná stratégia webu - Ako zvýšiť predaj na eshope
25.3. 2021

E-book: Komunikačná stratégia webu

Ako vytvoriť úspešnú komunikačnú stratégiu na internete a posunúť komunikáciu so zákazníkmi na vyššiu úroveň? Či sa nám to páči alebo nie, všetky predaje či už na internete ale aj v bežnom živote, závisia od správnej komunikácie a dobrej starostlivosti o zákazníka. Každý z nás má rád, ak si ho firmy hýčkajú a vážia.  Ako správne komunikovať na internete, na svojich webstránkach, sociálnych sieťach, v emailoch, propagačných...