Rýchlosť vašej mobilnej web stránky - magnetica.sk

Rýchlosť vašej mobilnej webstránky

Je rýchlosť skutočne dôležitá? Určite nie vždy, ale v kontexte mobilného webu stojí určite za pozornosť. Ale stojí za pozornosť tak, aby si zaslúžila hneď prvý diel tohto seriálu? Tak túto odpoveď nechám na každom z vás. Mnohí by čakali hneď na začiatku nejaké zaručené postupy z pohľadu UI a UX, ale načo by to všetko bolo, keď užívateľ už pri prvom kontakte...

Referencia Lobelka LM - magnetica.sk

Ako na obrázkovú reklamu na Facebooku

Pripraviť obrázok pre vašu reklamu na facebooku nie je jednoduché, pokiaľ nepoznáte pravidlá, ktorými sa v tejto oblasti facebook riadi. A keď ešte k tomu máte veľké množstvo textu, ktoré chcete vložiť do obrázku alebo vytvoriť reklamný obrázok, ktorý sa zobrazí, bude to prakticky nemožné. Poďme sa pozrieť, čo by ste mali vedieť skôr, ako začnete tvoriť grafiku 🙂 Množstvo...

Najsilnejšie slová web copywritingu - magnetica.sk

Web copywriting: 12 najsilnejších slov v marketingu

Chcete účinne komunikovať so svojími zákazníkmi? Vytvárate texty pre webstránky, reklamy, plagáty alebo brožúry? Tak týchto 12 slov musíte jednoznačne poznať, ak chcete svoje marketingové aktivity posunúť na inú úroveň. Môžete mať naozaj skvelý produkt a skvelé ceny, ale pokiaľ to zle odkomunikujete so svojími zákazníkmi, nezarobíte nič. Jednou z možností ako zlepšiť svoju komunikáciu (marketing) so zákazníkmi,...

Tipy ako zlepšiť emailový marketing - magnetica.sk

10 tipov ako zlepšiť emailový marketing

Posielate aj vy pravidelné informácie na zozbierané emailové adresy vašich klientov? Zdá sa vám otvárateľnosť a miera preklikov príliš nízka? Prinášame vám zopár “praxou odskúšaných” tipov a trikov, ktoré navýšia vaše predaje v online svete. Zamerajte sa na predmet emailu Povedzme si narovinu – koľko reklamných emailov denne spadne do vašej schránky? V tom množstve je naozaj ťažké odlíšiť sa. Jednou z kľúčových...

Ako budovať značku na Liptove cez internet - magnetica.sk

Ako sa stať silnou značkou na Liptove vďaka internetu?

Mnohí si podnikanie na internete spájajú predovšetkým s predajom produktov na eshope. Ale vďaka internetu dokážu preraziť aj regionálne prevádzky poskytujúce služby. Internet im pomáha prilákať do svojich kamenných obchodov viacej ľudí z regiónu, ale i zákazníkov, ktorí sú ochotní cestovať zo vzdialenejších kútov Slovenska, len aby mohli využiť ich skvelé služby. A práve regionálnym prevádzkam bude venovaný tento článok. Každá nová...

Spoznajte cieľovú skupinu vašej web stránky - magnetica.sk

Spoznať svojho zákazníka je chytrý obchodný ťah. Oplatí sa to.

Nenahováram Vás na to, aby ste každého zákazníka spoznali osobne. Ak máte stovky či tisíce zákazníkov, tak to ani nebude možné. Ale spoznať vašu cieľovú skupinu zákazníkov, jeho hlavného reprezentanta, sa určite oplatí. Začnime otázkou: Pre koho je vhodný váš produkt, či služba? Ako prvé vám pravdepodobne napadne: pre všetkých. Áno, je to možné, ale pravdepodobne...

Ako upraviť texty na webovej stránke - magnetica.sk

Ako (ne)upravovať texty na webovej stránke

Jeden z hlavných dôvodov prečo ľudia navštívia vašu webovú stránku, sú informácie. Také, ktoré ich zaujímajú a vy im ich viete poskytnúť. Vo väčšine prípadov sú vo forme textov než obrázkov. Aby sa ľudia s chuťou pustili do čítania, musia byť nielen obsahovo zaujímavé, ale aj vhodne vizuálne upravené. Čisté, prehľadné, vzdušné. Subjektívne umenie s použitím všetkých dostupných farieb a druhov...

Vysvetlenie metrík v Google Analytics - magnetica.sk

Vysvetlenie metrík v Google Analytics

Google Analytics je aplikácia, ktorá umožňuje sledovať, porovnávať a analyzovať detailné informácie o aktivite a správaní užívateľov na webových stránkach alebo e-shopoch. Veľakrát sme sa počas našej praxe dostali do situácie, kedy náš klient nevedel správne definovať, čo ktorá metrika znamená. Preto sme vytvorili tento prehľad s podrobnými vysvetleniami ku každej metrike. Najprv slúžil interne len pre nás, ale rozhodli sme...

Potrebujete novú web stránku? - magnetica.sk

Potrebujete novú webstránku? Ako ste na to prišli?

Túto otázku často kladiem našim klientom. Nechcem ich týmto odhovoriť od tvorby nového webu, ale zisťujem, ako sa pripravili na tento „test“ v živote ich firmy, ktorou tvorba webstránky určite je. Odpovede bývajú rôzne. Čisto „prozaické“ – „Aj naša konkurencia má už nový web!“, alebo pragmatické – „Chceme, aby nám web prinášal viac zákazníkov“. Nech už patríte...

Zmena vzhľadu prihlásenia do TYPO3 backend - magnetica.sk

Ako sa menil vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u?

Mnohí naši klienti dôverne poznajú vzhľad prihlásenia do editačnej časti ich webstránok. Ten sa však rokmi menil. Prispôsoboval sa vývoju grafického znázornenia webstránok. Ako vyzeral a ako vyzerá dnes formulár prihlásenia do editačnej časti (backend) redakčného systému TYPO3, na ktorom môžete vybudovať aj vašu webovú stránku? Takto … Vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u kedysi a teraz       Čo je...

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategorie