Spoznať svojho zákazníka je chytrý obchodný ťah. Oplatí sa to.

Nenahováram Vás na to, aby ste každého zákazníka spoznali osobne. Ak máte stovky či tisíce zákazníkov, tak to ani nebude možné. Ale spoznať vašu cieľovú skupinu zákazníkov, jeho hlavného reprezentanta, sa určite oplatí. Začnime otázkou: Pre koho je vhodný váš produkt, či služba? Ako prvé vám pravdepodobne napadne: pre všetkých. Áno, je to možné, ale...

Ako (ne)upravovať texty na webovej stránke

Jeden z hlavných dôvodov prečo ľudia navštívia vašu webovú stránku, sú informácie. Také, ktoré ich zaujímajú a vy im ich viete poskytnúť. Vo väčšine prípadov sú vo forme textov než obrázkov. Aby sa ľudia s chuťou pustili do čítania, musia byť nielen obsahovo zaujímavé, ale aj vhodne vizuálne upravené. Čisté, prehľadné, vzdušné. Subjektívne umenie s...

Vysvetlenie metrík v Google Analytics

Google Analytics je aplikácia, ktorá umožňuje sledovať, porovnávať a analyzovať detailné informácie o aktivite a správaní užívateľov na webových stránkach alebo e-shopoch. Veľakrát sme sa počas našej praxe dostali do situácie, kedy náš klient nevedel správne definovať, čo ktorá metrika znamená. Preto sme vytvorili tento prehľad s podrobnými vysvetleniami ku každej metrike. Najprv slúžil interne...

Potrebujete novú webstránku? Ako ste na to prišli?

Túto otázku často kladiem našim klientom. Nechcem ich týmto odhovoriť od tvorby nového webu, ale zisťujem, ako sa pripravili na tento „test“ v živote ich firmy, ktorou tvorba webstránky určite je. Odpovede bývajú rôzne. Čisto „prozaické“ – „Aj naša konkurencia má už nový web!“, alebo pragmatické – „Chceme, aby nám web prinášal viac zákazníkov“. Nech...

Ako sa menil vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u? - magnetica.sk

Ako sa menil vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u?

Mnohí naši klienti dôverne poznajú vzhľad prihlásenia do editačnej časti ich webstránok. Ten sa však rokmi menil. Prispôsoboval sa vývoju grafického znázornenia webstránok. Ako vyzeral a ako vyzerá dnes formulár prihlásenia do editačnej časti (backend) redakčného systému TYPO3, na ktorom môžete vybudovať aj vašu webovú stránku? Takto … Vzhľad prihlásenia do TYPO3 backend-u kedysi a...

Vyberte si správny formát obrázkov na web

Záleží vôbec na formáte obrázkov? Nie je obrázok ako obrázok? Veď vyzerajú úplne rovnako alebo nie? Odpoveď na prvú otázku je – záleží. Teda v prípade, ak vám nie je ľahostajná rýchlosť zobrazenia ani samotná kvalita obrázkov. Ponúkame vám pár užitočných rád ako si vybrať najvhodnejší formát s najlepším pomerom: dátová veľkosť súboru vs. kvalita...

Zastavte reklamu na internete! Alebo fakty, ktoré sa vám (ne)budú páčiť

Pre tvorcov reklamy (online marketérov) môže táto veta znamenať nočnú moru. Ak zavolá klient a prosí, aby sme okamžite vypli reklamu, napadne nás len jedno: Vyrobili sme nejaký prúser. S ťažkosťou, ale predsa sa spýtame: „Čo sa stalo? Aký je dôvod na zastavenie reklám?“ Odpoveď nás doslova šokovala: „Máme toľko objednávok, že nestíhame vyrábať. A...

Zmenili ste niečo na svojom webe? Dajte o tom vedieť Googlu - magnetica.sk

Zmenili ste niečo na svojom webe? Dajte o tom vedieť Googlu. Pomôže vám to!

Zaujímavý a vždy aktuálny obsah je alfou a omegou úspešného webu. Zmeny, ktoré ste vykonali na svojej webstránke sa nemusia hneď zobraziť vo výsledkoch vyhľadávania. Google síce má vlastný rozum a svoje algoritmy, ale existuje nástroj, vďaka ktorému mu môžeme “oznámiť”, že je na čase zaindexovať naše stránky znovu. Google Search Console je bezplatná služba,...

Prečo upravovať a zmenšovať fotky na web? - magnetica.sk

Prečo upravovať a zmenšovať fotky na web?

Na začiatok jedna dôležitá otázka ohľadom obrázkov na vašom webe. Prejdú vaše fotky pred tým ako ich nahráte na server aspoň nejakou úpravou a optimalizáciou pre potreby stránky? Alebo patríte k väčšine tých ľudí, ktorí na server „hádžu“ fotky priamo také aké vychádzajú z vášho digitálu. Alebo ako vám ich dodá profesionálny fotograf, priateľ alebo...

Ako si správne vybrať doménu?

Možno aj vás po prečítaní nadpisu napadlo: „Dá sa vôbec zle vybrať doména? Veď ju vytvorím z názvu mojej firmy a vec je vybavená.“ Čo by sa ale mohlo stať, keby ste pristúpili k voľbe domény inak? Pravdepodobne by sa aj vám podaril tento skvelý kúsok ako nášmu klientovi.  Máte doménu, ktorá je tvorená z...

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategorie