dva základné typy web stránok - Web vizitka a Web obchodník
3.9. 2019

Web Vizitka vs. Web Obchodník. Aký web chcete vy?

Predstavte si, že potrebuje radu právnika. Vyberiete sa za ním do jeho kancelárie. Stlačíte kľučku na jeho dverách. Ale dvere sa ani nepohli. Nie je tam. Len na dverách sú napísané otváracie hodiny, názov právnickej kancelárie a informácie o tom, akému právu sa venuje. Ale právnik ani jeho zástupca tam nie sú. Povzdychnete si: „No nič, idem nájsť iného.“ Druhý právnik...

4 najdôležitejšie časti webstránky a eshopu
27.8. 2019

4 najdôležitejšie časti webu a eshopu

Každý jeden web, alebo e-shop sa skladá z viacero stránok tzv. podstránok. Najdôležitejšie sú tie podstránky, ktoré opisujú alebo priamo predávajú daný produkt, či službu. Na eshopoch to predstavuje „detail produktu“ a na prezenčných weboch je to „produktová stránka“. Či už ide o produktovú stránku, alebo detail produktu na eshopoch, úspešnejšie sú tie, ktoré majú vymakané tieto časti: Lákavý nadpis...

Tvorba loga, budovanie značky, branding a firemná identita Liptovský Mikuláš
21.8. 2019

Logá a značky: Ako ich vnímajú deti základnej školy? Budete prekvapení!

Pred časom som sa zúčastnil ako prednášajúci denného letného tábora od Lobelky s názvom “Kreativci”. Rozprával som sa s deťmi na tému “Tvorba loga”. Ešte skôr ako som zavítal na tábor, zvolil som “zodpovedný” prístup a snažil som sa pripraviť. Urobil som malý prieskum v okolí a pýtal som sa na to, čo môžu deti základnej školy vedieť o logu. Urobil som si krátku...

Techniky copywritingu ČO a PREČO
13.8. 2019

Techniky copywritingu: Technika „ČO a PREČO“

Technika „ČO a PREČO“ je skvelý nástroj, ako spojiť vlastnosti produktu a úžitok, ktorý získa zákazník, do akejsi logickej argumentácie. Jednoducho povedané, každý chce vedieť, prečo tvrdíte, čo tvrdíte. A prečo by ste mali mať pravdu. Ľudia potrebujú mať argumenty, prečo si váš výrobok majú kúpiť. Táto technika spočíva v tom, že tvrdíte niečo a potom to tvrdenie podporíte vysvetlením dôvodu,...

techniky copywritingu - tvorím kvalitné texty pre webstránky
6.8. 2019

Techniky copywritingu: Čo mi prinesie váš produkt?

Mnohým našim klientom dávame otázku: „Prečo by si vás, váš produkt, vašu službu mali ľudia vybrať?“ Automaticky sa postavia k tejto otázke, ako keby mali nájsť odpoveď, v čom sa odlišujú od konkurencie. A množstvo webov je práve postavených na tomto princípe. Na princípe porovnania s konkurenciou. I keď si možno myslíte, že ľudí zaujíma, v čom ste iný ako vaša konkurencia,...

copywriting a tvorba kvalitných textov pre webstránky
6.2. 2019

Chcete kvalitné texty na web? Ako prvé zabudnite na seba a vašu spoločnosť

Nebudeme ďaleko od pravdy, ak už ste o tomto spôsobe komunikácie na webe počuli. I napriek tomu mnohí z vás podľa tejto techniky svoje texty na webe neupravili. Veľakrát sa stáva, že síce svoj obsah zmeníte podľa tohto pravidla, ale neurobíte to správne. Táto technika vychádza z poznatkov psychológie predaja, ktoré sme rozoberali v predošlom článku: Ako tvoriť texty na web? Využite...

na tvorbu webstránku potrebujete okrem programátora aj ďalších online odborníkov
17.9. 2018

Tvorba webstránky: Len programátor nestačí! Akých online odborníkov ešte potrebujete?

“Koľko ľudí bude pracovať na projekte”? Túto otázku počujeme takmer od každého nášho klienta. Samozrejme, je logická. Všetci sú zvedaví, aký bude priebeh realizácie nového webu či eshopu. Klienti sa zaujímajú, či im budeme k dispozícii a aká dlhá bude naša reakcia. Za zrodom novej webstránky však nestojí len osoba, ktorá prišla na stretnutie a podpíše s klientom zmluvu. Marketingovú agentúru...

Ako správne tvoriť texty na web stránku - magnetica.sk
28.8. 2018

Ako tvoriť texty na web? Využite psychologické zložky ľudskej povahy

Či sa nám to páči alebo nie, všetky predaje, či už na internete ale aj v bežnom živote, závisia od správnej komunikácie a dobrej starostlivosti o zákazníka. Každý z nás má rád, ak si ho firmy hýčkajú a vážia. Veď predsa prinášame im naše peniaze. A na druhej strane neznášame tie firmy, ktoré sa k nám správajú arogantne. Firmy, ktoré pochopili správanie ľudí,...

Zoznam na čo nezabudnúť pri tvorbe web stránky - magnetica.sk
11.7. 2018

5 oblastí, ktorým musíte venovať pozornosť pri tvorbe webu (2. časť)

Naposledy sme článkom Na čo nesmiete zabudnúť pri tvorbe webu, aby sa neskončila fiaskom začali náš mini seriál. Venovali sme sa prvým dvom oblastiam vytvárania webstránky. Teraz sa pozrieme na ďalšie a uzavrieme zoznam, ktorý sa vám určite zíde. Tento zoznam sme pripravili aj vo forme tzv. check listu. Stiahnuť si ho môžete tu. Najdôležitejšia časť pri...

Zoznam na čo nezabudnúť pri tvorbe web stránky - magnetica.sk
4.7. 2018

Na čo nesmiete zabudnúť pri tvorbe webu, aby sa neskončila fiaskom (1. časť)

Možno si poviete: „Čo môže byť na tvorbe webstránky také zložité a náročné?“ Mnohí vás aj uistia, že je to maličkosť, veď v dnešnej dobe si môžete web rýchlo vyklikať aj sami. Ale tak ako vo všetkom, aj pri tvorbe webstránok platí: Nie je web, ako web! Ak chcete v dnešnej dobe uspieť na internete, okrem iného potrebujete webstránku, ktorá...