Chcete kvalitné texty na web? Ako prvé zabudnite na seba a vašu spoločnosť

copywriting a tvorba kvalitných textov pre webstránky

Nebudeme ďaleko od pravdy, ak už ste o tomto spôsobe komunikácie na webe počuli. I napriek tomu mnohí z vás podľa tejto techniky svoje texty na webe neupravili.

Veľakrát sa stáva, že síce svoj obsah zmeníte podľa tohto pravidla, ale neurobíte to správne. Táto technika vychádza z poznatkov psychológie predaja, ktoré sme rozoberali v predošlom článku: Ako tvoriť texty na web? Využite psychologické zložky ľudskej povahy

Technika „Zabudnite na seba a vašu spoločnosť“

Pravidlo „Zabudnite na seba a vašu spoločnosť“ znamená, aby ste na svojich weboch nepútali pozornosť na seba. Neprezentovali produkty ako „produkty naše“. Odstráňte z textov na vašom webe MY, NAŠE, JA, MOJE a nahraďte ich slovami VY, VAŠE, TY, TVOJE.

To ale nie je všetko. Na to, aby ste toto pravidlo zaviedli správne do vašich textov, nestačí sa zbaviť slov ako MY a NAŠE. Potrebujete odstrániť z webu slovesá v prvej osobe a nahradiť ich slovesami v druhej osobe. Len vtedy bude toto pravidlo aplikované správne a s úspechom. Ukážme si na príklade, ako vytvárať texty:


Nesprávne použitý text:

Odporúčame vám našu skvelú masť na kĺby, ktorá mnohým našim zákazníkom priniesla úľavu od bolesti.

Správne použitý text:

Keď budete používať túto skvelú masť na kĺby, pocítite aj vy úľavu od bolesti. A to do pár minút od nanesenia na boľavé miesto.

Vo svojich textoch na webe sústreďte pozornosť výlučne na zákazníkov. Vynechajte seba alebo vašu firmu tam, kde to vôbec nie je potrebné. Zamerajte pozornosť zákazníka na jeho potreby a on vás odmení.

pri copywritingu sa v textoch na webstránke sústreďte na zákazníkov - magnetica.sk

Technika, ktorá sa opiera o psychológiu predaja

Táto technika sa opiera o základné psychologické aspekty ľudskej povahy, o ktorým sme písali v predošlom článku. Ak ich začnete používať vo svojom biznise pri komunikácií so zákazníkmi, zmení sa vaše podnikanie od základov.

Už čoskoro zverejníme článok o ďalšej technike webcopywritingu, ktorú ľudovo nazývam
Čo mi prinesie váš produkt. Ak vás táto téma zaujíma, prihláste sa na odber noviniek, aby vám ďalší článok neušiel, alebo nás sledujte na sociálnych sieťach.

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů