Prečo je dôležité, ako balíte zásielky pre svojich zákazníkov?

Akú “message” posielate  zákazníkovi spolu s balíčkom? Bude ho rozbaľovanie baviť? Alebo naopak nudiť? Nájde v balíčku prekvapenie alebo príbeh, ktorý dotvára vašu značku? 

Možno vám to ešte nikto nepovedal, ale skutočne záleží na tom, ako zákazníkovi zabalíte tovar, ktorý si objednal na vašom e-shope. Nie je to najdôležitejšie, čo musíte v podnikaní na internete riešiť, ale to ako dostane zákazník balík dotvára celú atmosféru okolo vášho podnikania.

Pozrime sa spoločne na to, prečo, ako a na čo je dôležité baliť balíčky troška inak.

Spojte pozitívnu emóciu s vaším e-shopom

Väčšinou sa zákazník teší na tovar, ktorý si objednáva z e-shopu. Využite pozitívnu energiu “očakávania” a nakloňte si jeho sympatie k vašej značke. Zachyťte ten moment a spestrite rozbaľovanie balíčka “odkazmi”, ktorými si začínate vytvárať dlhodobý vzťah so zákazníkmi.

A ktovie, možno sa stanú aj vašimi lojálnymi zákazníkmi. Avšak, ak chcete premeniť zákazníka na lojálneho zákazníka, ktorý opakovane u vás nakupuje, budete musieť urobiť viac, ako len zaujímavo zabaliť balíček. Musíte robiť popredajný marketing, ktorý sa skutočne oplatí. Ak vás to zaujíma, určite si prečítajte náš článok: Čo je popredajný marketing?

Aj malá nálepka rozhoduje o tom, či si zákazník nabudúce vyberie vás alebo konkurenciu

Nemusí ísť o veľké investície, niekedy stačí aj malá záložka so zaujímavým posolstvom, ktorú si nájdete v balíčku s knihami. Alebo ochutnávka bylinkového čaju zo slovenských lúk. Či nálepka so sloganom, ktorý vystihuje vašu myšlienku podnikania. Dôležité je, aby to  bolo spojené s vami alebo s produktmi, ktoré predávate.

Ako baliť zásielky pre svojich zákazníkov?

Na detailoch záleží, obzvlášť, ak sa snažíte vytvoriť tzv. love brand biznis, kedy prezentujete svoju firmu aj tam, kde to ostatných ani nenapadne. Jednou takouto značkou je kaderníctvo M13, ktoré svoje “odkazy” zákazníkom nechávalo aj na rohožkách, či tričkách. Rovnako tak k tomu pristúpila majiteľka aj keď spustila svoj e-shop. Dala si vytvoriť na mieru:

  • lepiacu pásku 
  • nálepky s posolstvom “Veríme v skutočnú krásu”, ktorú lepí na krabice
  • kartičky s odkazom “Starostlivosť o vlasy je naša srdcovka”, kde dopĺňa informáciu, kto z tímu zabalil balíček.

Aj  takto nenápadne sa dá vytvárať lepšia atmosféra okolo vašej značky. Ľudia to milujú, hlavne ak je to osobné.

Grafické štúdio Magnetica vytvára reklamný vizuál aj pre e-shopy

Okrem tvorby samotných e-shopov, webstránok a online marketingu, zabezpečujeme pre e-obchody aj grafické spracovanie týchto tlačovín, ktoré používajú na baliace účely.

Pomôžeme vám nielen s grafikou, ale aj so samotnou myšlienkou. 

Obráťte sa na náš kreatívny tím ->

Veronika Švecová
Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategórie