E-book: Komunikačná stratégia webu

E-book - Komunikačná stratégia webu - Ako zvýšiť predaj na eshope

Ako vytvoriť úspešnú komunikačnú stratégiu na internete a posunúť komunikáciu so zákazníkmi na vyššiu úroveň?

Či sa nám to páči alebo nie, všetky predaje či už na internete ale aj v bežnom živote, závisia od správnej komunikácie a dobrej starostlivosti o zákazníka. Každý z nás má rád, ak si ho firmy hýčkajú a vážia. 

Ako správne komunikovať na internete, na svojich webstránkach, sociálnych sieťach, v emailoch, propagačných materiáloch tak, aby sa zvýšili vaše šance, že zákazníci vám uveria a nakúpia u vás?

Vytvorili sme e-book, v ktorom vám prezadíme základné pravidlá, ktoré už roky využívajú najväčší hráči na trhu. Poznáte ich? Nevadí, pretože v tomto e-booku nájdete naozaj cenné informácie. Tak sťahujte 🙂

Čo sa dozviete v e-booku?

  • základné psychologické aspekty ľudskej psychiky, ktoré sa využívajú v psychológii predaja
  • ako správne využiť poznatky o ľudskej psychike na internete
  • overené techniky, ktoré zvýšia komunikáciu na vašej webstránke
  • 4 najdôležitejšie časti webu a eshopu, kde je dôležité využívať overené komunikačné techniky
  • desatoro komunikačnej stratégie na internete

Sťahuj E-book ->


Chcete viac informácií zo sveta
digitálneho marketingu a obchodu? 
Nechajte nám váš e-mail a my sa postaráme o to, aby ste dostávali
naozaj hodnotné informácie medzi prvými.

Chcem dostávať informácie na e-mail

Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů