Profesionálne logo je skrátka základ a ak má v sebe ešte aj ukrytý iný význam, je to bomba. Samozrejme až dovtedy, kým ten skrytý význam nepoukazuje na niečo, čo zámerom určite nebolo.
V dnešnej marketingovej dobe neexistuje snáď miesto, kde by ste na logá nenatrafili. Sú všade okolo vás – či už sedíte v kaviarni alebo cestujete MHD do práce. Každá spoločnosť túži mať značku, ktorú budú zákazníci priam ospevovať a ktorá bude pre nich nezameniteľná.
No ako sa vraví, aj majster tesár sa občas sekne. Toto sa stalo aj niektorým značkám, ktoré ste už možno na internete videli. Ich vizualizácie obsahovali podrobnosti, ktoré viedli k zámene a zrazu nadobudli iný význam.
Manuele Abrate, taliansky dizajnér, sa rozhodol kompletne prerobiť niektoré z týchto „najhorších log na svete“. Snažil sa k nim pristupovať tak, akoby bol ich dizajn zverejnený jemu a tu sú výsledky niektorých z nich:
Občas je dobré, keď vaše nové logo ukážete niekoľkým ľuďom ešte pred tým, než ho oficiálne pustíte do sveta. Alebo jeho tvorbu radšej zverte do rúk odborníkom. Potom je menšia pravdepodobnosť, že to dopadne zle. 😉
Úprimne, vždy sa nájde niekto, komu sa vaše logo páčiť nebude. Dôležité je, aby sa páčilo hlavne vám a aby plnilo ten správny účel. Ak však cítite, že už nereprezentuje toho správneho ducha vašej spoločnosti alebo “mu niečo chýba” a potrebuje redizajn, pokojne sa obráťte na nás. S redizajnom loga sme aj my pomohli mnohým našim klientom. Toto sú niektoré z nich. 🙂
Zdroj: https://www.behance.net/gallery/95359633/The-worst-logos-ever-Redesigned
Páčil sa vám tento článok?
Chcete viac informácií zo sveta digitálneho marketingu a obchodu?
Nechajte nám váš e-mail a my sa postaráme o to, aby ste dostávali
naozaj hodnotné informácie medzi prvými.