Je Liptov naozaj obľúbená turistická destinácia? Opýtali sme sa Googla.

Je liptov naozaj obľúbená turistická destinácia? Opýtali sme sa Googla | magnetica.sk

Keď sa povie Liptov, snáď každému napadne krásna dovolenka na Slovensku. Či už si predstavujete kúpanie v aquaparku, alebo lyžovanie v Nízkych Tatrách, Liptov poznáme ako turistickú destináciu. Ale je tomu skutočne tak?

Na webe je všetko! Google pozná odpoveď na každú otázku. A taktiež zbiera štatistiky o tom, čo ľudia najviac vyhľadávajú a ponúka ich každému, kto chce propagovať svoju firmu na internete.

Ako správna internetová agentúra, máme prístup a využívame tieto štatistiky pre našich klientov. Tentokrát sme sa pozreli na tieto štatistiky z pohľadu Liptova ako turistickej lokality. 

Vnímajú ju Slováci stále takto? Čo vyhľadávajú v súvislosti s dovolenkou na Liptove?

Čo vyhľadávajú ľudia na internete v súvislosti s Liptovom?

Pozreli sme sa na to, čo ľudia vyhľadávajú a koľkokrát mesačne v priemere za posledný rok daný výraz ťukajú do Googla.

Tu sú výsledky.

Jednoznačne sú najpopulárnejšie auqaparky

Vyhľadávané slová na Googli - aquapark liptov | magnetica.sk

Jeden však vystupuje najviac. Ide o aquapark Tatralandia:

Vyhľadávané slovo na Googli- Tatralandia | magnetica.sk

Nedá sa však zahanbiť ani aquapark v Bešeňovej:

Vyhľadávanie na Googli - bešeňová | magnetica.sk

Aké atrakcie sú najviac vyhľadávané na Liptove?

Na Tatralandiu a Bešeňovú ste si určite už zvykli, že sú ťahúňmi Liptova a určite vás neprakvapilo, že je o nich takýto záujem. Avšak nie sú jediné, čo ľudia na internete vyhľadávajú.

Vyhľadávanie na Googli - atrakcie liptov | magnetica.sk

Turistika vs. Atrakcie

Na Tatralandiu a Bešeňovú ste si určite už zvykli, že sú ťahúňmi Liptova a určite vás neprakvapilo, že je o nich takýto záujem. Avšak nie sú jediné, čo ľudia na internete vyhľadávajú.

Turistika

Vyhľadávané slová na Googli - turistika Nízke Tatry | magnetica.sk

Atrakcie

Vyhľadávané slová na Googli - všetky atrakcie na Liptove | magnetica.sk

Nechýba ani vyhliadkový let

Ak sa chcete na svet pozrieť z inej perspektívy Liptov vám to umožňuje. Vyhliadkový let vrtuľníkom je tiež v kurze.

Vyhľadávané slová na Googli - heliport liptov | magnetica.sk

Pri Heliporte Liptov sa ešte zastavíme. Okrem toho, že ponúka neopakovateľný zážitok pre všetkých návštevníkov Liptova (i domácich), oslovili nás na výrobu eshopu, pomocou ktorého si môžete zakúpiť let aj online.

Navštíviť eshop Heliport Liptov ->

Zhrnutie: Je alebo nie je Liptov turistickou destináciou?

Ak ste na začiatku zapochybovali či je Liptov naozaj turistická destinácia, nečaká vás žiadne prekvapenie. Tento región je naozaj obľúbený u turistov, a to nielen zo Slovenska. Ak rozdelíme všetky kľúčové slová na 3 skupiny a zrátame dokopy ich priemerné vyhľadávanie za mesiac, vychádza nám takýto výsledok:

Vyhľadávané slová na Googli v súvislosti s Liptovom | magnetica.sk

Spolu v priemere za mesiac sú na Googli vyhľadávané rôzne informácie o regióne Liptov približne 66 370 – krát. Do tejto štatistiky sme ale nezahrnuli všetky slová, ktoré sa vyhľadávajú v súvislosti s Liptovom. Vybrali sme len tie najvyhľadávanejšie.

Ešte jedna zaujímavosť. Priemerný mesačný počet vyhľadávaní je  2x väčší ako počet obyvateľov mesta Liptovský Mikuláš.

Liptov je jednoznačne obľúbená turistická destinácia!

Chcete vedieť,ako je na tom vaša firma?

Prevádzkujete atrakciu alebo firmu a chcete vedieť, či vás ľudia vyhľadávajú na internete? Chcete sa zviditeľniť a získavať zákazníkov aj cez internet?

Dohodnite si s nami stretnutie a spoločne sa pozrieme, ako vylepšiť vaše pozície.

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů