E-book: Urobte z obyčajného webu výnimočný

Existuje spôsob, ako spraviť z obyčajnej webstránky výnimočnú. Za všetkým hľadajte dobré položené otázky a ešte lepšie odpovede.

Ak chcete vytvoriť web, ktorý upúta oko vášho zákazníka a ktorý predá váš produkt, potrebujete nájsť vašu cieľovú skupinu. Čo najpresnejšie definovať, komu sú určené vaše služby a produkty. Čím presnejšie označíte váš cieľový segment, tým úspešnejšiu stratégiu predaja dokážete zvoliť. 

Preto sa musíte veľa opýtať hlavne seba. Ale musíte sa pýtať správne otázky, aby ste vytvorili web postavený na premyslenej stratégii. Ale o tom už viac v našom e-booku.

Čo sa dozviete v e-booku?

  • spoločne sa pozrieme na otázky, ktorých odpovede musíte poznať, pokiaľ chcete vytvoriť úspešný web 
  • ako aplikovať získané odpovede pre svoju webstránku

Sťahuj E-book ->

Veronika Švecová
Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

  • Novinky

    Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

  • Kategórie