E-book: Doména, ktorá predáva bez ďalších investícií do reklamy

Doména, ktorá predáva bez ďalších investícií do reklamy
Doména, ktorá predáva bez ďalších investícií do reklamy

Na doméne naozaj záleží. Ako si vybrať správne doménu pre vašu webstránku alebo eshop? 

I keď možno doména nepredstavuje v reťazci marketingu na internete dôležitú úlohu, dokáže však poriadne zamiešať karty vo vyhľadávači Google v momente, keď ľudia začnú vyhľadávať váš tovar alebo službu.

Na dobrej doméne skutočne záleží! Vieme o tom svoje. Nielen my, ale aj naši klienti. A teraz už aj vy, pretože si môžete stiahnuť náš e-book, v ktorom sme sa podelili nielen o naše skúsenosti, ale aj rady, ako si správne vybrať doménu.

O čom sa dočítate v e-booku?

  • ako si vybrať správne doménu
  • odpoveď na otázku, či sa dá vôbec vybrať zlá doména
  • overený návod, podľa ktorého hľadáme domény naším klientom
  • kedy je dobré vytvoriť doménu z názvu vašej firmy a kedy je lepšie nepoužiť názov firmy
  • čo z vašej domény urobí “lapač” na vašich zákazníkov

Stiahni si e-book ->

Chcete viac informácií zo sveta
digitálneho marketingu a obchodu? 
Nechajte nám váš e-mail a my sa postaráme o to, aby ste dostávali
naozaj hodnotné informácie medzi prvými.

Chcem dostávať informácie na e-mail

Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

Gravatar obrázok | magnetica.sk
Veronika Švecová
Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.
Komentáre

Pridať komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře. Zásady zpracování osobních údajů