Eshopy: Ste si istý, že je váš reklamačný poriadok napísaný správne? Stiahnite si vzorový reklamačný poriadok

Eshopy: Ste si istý, že je váš reklamačný poriadok napísaný správne? - magnetica.sk

Každý eshop je povinný informovať zákazníka ešte pred kúpou o možnosti a podmienkach reklamácie. Ten musí byť viditeľný a jednoducho prístupný z každej podstránky vášho internetového obchodu. Aké informácie musí obsahovať?

Reklamačný poriadok musí obsahovať:

  • Postup uplatňovania a vybavovania reklamácie
  • Spôsob ukončenia reklamácie
  • Podmienky odôvodneného zamietnutia reklamácie
  • Informácie o možnostiach prevzatia reklamovaného tovaru
  • Adresa, kde môže zákazník uplatniť reklamáciu
  • Informácie o vykonávaní záručných opráv (autorizované servisy a podobne)
  • Zodpovednosť predávajúceho za vady tovaru

Stiahnite si vzorový reklamačný poriadok

Stiahnite si vzorový reklamačný poriadok - magnetica.sk

Aby ste sa príliš nemuseli trápiť s písaním reklamačného poriadku pripravila som pre vás vzor, ktoré obsahuje nevyhnutné formulácie (spomínané vyššie).
Použiť ho môže praktický každý eshop s malými úpravami. Avšak ak predávate sortiment, na ktorý sa vzťahuje špeciálna právna úprava, odporúčam dať si vypracovať Reklamačný poriadok na mieru vášmu eshopu.

Ako používať vzorový reklamačný poriadok?

Vzor Reklamačného poriadku je pripravený komplexne. Postup reklamácie sa však u vás môže mierne odlišovať. Tieto časti môžete vynechať, alebo upraviť.
Farebne označený text vás upozorní, aké informácie je potrebné doplniť. Vzor Reklamačného poriadku si môžete stiahnuť tu: Reklamačné podmienky internetového obchodu

Reklamačný poriadok je súčasťou obchodných podmienok. Viete, čo všetko musia obsahovať vaše obchodné podmienky, aby ste sa vyhli pokute? Aké informácie musíte uvádzať v obchodných podmienkach sa dočítate v tomto článku.

Veronika Švecová

Pomáhala pri tvorbe stratégie a koncepcie webových stránok pre desiatky slovenských firiem a v tejto činnosti pokračuje aj naďalej. Propaguje myšlienku magnetického copywritingu, ktorý považuje za základ budovania príťažlivých webov a získavania zákazníkov. Silu dobre zvolených slov a viet veľmi dobre spoznala počas štúdia na Právnickej fakulte UPJŠ v Košiciach. Po skončení štúdia nastúpila do firmy, ktorej spoluvlastníkom je jej brat. Spočiatku zastávala administratívne práce. Avšak postupným vzdelávaním a aktívnym zúčastňovaním sa na projektoch jej pracovná pozícia sa zmenila. Dnes sa naplno venuje online marketingu a predovšetkým tvoreniu obsahu. V roku 2015 jej vydavateľstvo Eugenika vydalo knihu „Čo vám úspešní ľudia zabudli povedať“. Na blogu píše o stratégiach, ktoré na internete prinášajú úspech a nezabúda vás podporovať aj cennými informáciami z oblasti práva, ktoré sa vám na internete určite zídu.

Komentáre

    Pridať komentár

    * Nezabudnite na povinné pole.

    • Novinky

      Chcete byť informovaný o nových článkoch medzi prvými? Zaregistrujte sa a všetko podstatné nájdete v svojej emailovej schránke.

    • Kategorie